« Klachtafhandeling HSBN»

Gepubliceerd op 21-05-2021

Er is niets aan de hand, want de leden van HSBN vallen automatisch onder de klachtafhandeling van HSBN met haar gecertificeerde klachtencommissie en voldoen daarmee aan de eisen van SEMH.
Waarom dan toch dit nieuwsbericht?  Dit omdat ECKG vorige week een mail naar de haarwerkbedrijven heeft uitgedaan, daar waarschijnlijk de logo of naam van ECKG nog ten onrechte op de websites van deze haarwerkbedrijven staan.  
HSBN adviseert aan haar leden om hun website na te kijken en te controleren bij het gedeelte over klachten of de juiste procedure daar staat. Dus geen verwijzing naar ECKG, maar enkel naar HSBN.
Mocht dat niet het geval zijn of er is twijfel, dan is het beste om meteen contact op te nemen met HSBN. Heel snel en simpel is het eventuele probleempje dan zo verholpen.

HSBN-logo-klachtafhandeling-2-JPG-def-1621591721.jpg